Wednesday, December 16, 2009

Diane Sawyer Bids Adieu to Good Morning America


DIane Sawyer has made an incredible journey from beauty queen, to host of GMA, and now to an anchor chair on World News. After 11 years on ABC's GMA she will trade in her seat to replace Charles Gibson, who is stepping down on ABC's evening news program.
During her tenure on GMA she has done approximately 3,000 shows, including covering 9/11 from ground zero. GMA is by far the most profitable news division for ABC. It is estimated that it brings in around $50 million dollars a year. Part of GMA's allure has always been it's mix of entertainment and news.
David Weston, ABC News president, has announced that GMA would be moving toward a more substantive news format. Making headway in that direction, came the announcement that George Stephanopoulos will succeed Diane Sawyer on the show. There are already murmurs of discontent surfacing from the viewer realm with most viewers tuning into GMA for news and entertainment. It will be interesting to see how this new direction will affect GMA's ratings and subsequent endorsements.

Anda Sudah Baca Yang Ini? :

15 komentar:

Klik Here To Show All Comment


rahmatea Wednesday, December 16, 2009 5:57:00 AM  

wah...selamat ya kepada diane sawyer yang telah sukses menjadi host sekaligus menjadikan acara GMA menjadi acara yang paling menguntungkan bagi tv ABC. congratulation....(berani aja komen,meski ga tau nyambung apa ngga dengan postingannya...ga ada translatornya sih...)salam.

Bisnis Online Wednesday, December 16, 2009 6:51:00 AM  

Thanks for your great article dude

YMmu mana?

Seti@wan Dirgant@Ra Wednesday, December 16, 2009 9:36:00 AM  

Cuman bisa manggut2 liat bule yang tajir..

ina Wednesday, December 16, 2009 10:05:00 AM  

wah... bahasa manusia ajah mba,,, ina gag mudheng hihihi.....

mba... tutorialnya membuat kotak komentar "show/Hiden Komentar" mana?? kasih tau dunk hihihi....

Rival Aditya Wednesday, December 16, 2009 10:30:00 AM  

waduh De' skarank klau posting koq bhs inggris ... mas Riv gk bhs inggris De'... :x

harto Wednesday, December 16, 2009 9:30:00 PM  

Satu tahun sudah berlalu dan entah berapa banyak dosa yang aku tumpuk atau entah berapa banyak pahala yang aku dapat.. tak bisa kuhitung-hitung karena hanya sang Khalik yang mengetahuinya, hanya ada satu do’a yang aku selalu panjatkan padaNya, “Ya Rabb, berilah hamba kesempatan dan bimbinganMu untuk bisa menjalani tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya dan berilah hamba tambahan usia yang barokah.. amien”

Selamat Tahun Baru Islam 1 Muhharam 1431 Hijriyah

Bayu Lebond Wednesday, December 16, 2009 11:26:00 PM  

sarapannya apaan tuh b bule koq pinter buanget v0^

sabirinnet Thursday, December 17, 2009 4:55:00 AM  

oohhhh gitu yaaa...(manggut-manggut) kayak ngerti aja, hehehehee

Rizky2009 Thursday, December 17, 2009 7:07:00 AM  

wadu de' tetep aja mas g paham maksudnya, g bisa bahasa inggis

Yudhi Thursday, December 17, 2009 5:33:00 PM  

Ya...ya...ya...salam kenal aja gan, pertama mampir nih

liposculpture Friday, December 18, 2009 10:23:00 PM  

"For one more time, good morning, America," she said at the start of the show. "I'm going to take the advice of that immortal philosopher Dr. Seuss, who said, 'Don't cry because it happened, smile because it happened.'

Post a Comment

newer page older page home
top